• پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • 09133028746

بهترین وکیل شهرستان اصفهان

وکیل شهرستان اصفهان شخصی است که میتوانید مسائل حقوقی و پرونده های کیفری خود را با خیال راحت به ایشان بسپارید تا روال قانونی صحیح را طی کنند.

برای مشاوره فوری کلیک کنید.

همانطور که انتخاب وکیل خوب به اندازه انتخاب پزشک خوب دشوار است، به ویژه انتخاب وکیل متخصص در همه زمینه های وکالت مانند: مشاوره حقوقی، وکیل خانواده در اصفهان، وکیل ملکی در اصفهان، وکیل چک و امور مالی، وکیل شرکت ها و … . اگر وکیل دانش کامل و اطلاعات به روز نداشته باشد، نمی تواند به خوبی از حقوق موکل خود دفاع کند. داشتن دانش به روز در زمینه حمایت از موضوعاتی مانند جرایم سایبری، فضای مجازی و حقوق اینترنت و شروع مسائل حقوقی برای یک وکیل خوب و حرفه ای ضروری است.

وکیل شهرستان اصفهان کیست؟

اصولاً هرکس با شخصی دیگر وکالت نامه‌ای امضا کرده باشد، میتواند وکیل شناخته شود. مثلاً اگر مردی در طلاق به زن خود وکالت داده باشد که هر وقت بخواهد از شوهرش طلاق بگیرد، این باعث می شود که زن وکیل مرد شود، اما فقط در مورد طلاق.

اما آنچه امروزه به طور سنتی از کلمه وکیل برداشت می کنیم، شخصی است که به نمایندگی از شخص دیگری در دادگاه ها و سایر مراجع قضایی حاضر می شود و از موکل خود دفاع می کند. بنابراین در پاسخ به این سوال که وکیل کیست باید گفت وکیل به فردی گفته می شود که در آزمون وکالت کانون یا دادگستری پذیرفته شده و پس از گذراندن دوره کارآموزی می تواند به این حرفه مشغول شود. وکیل؛ اما در عمل به کارآموزان حقوق و وکالت نیز گفته می شود.

در این صورت وکیل با انعقاد قرارداد وکالت با موکل خود از حقوق، اختیارات و تکالیف قانونی خاصی برخوردار است و باید از موکل خود برای احقاق حقوق قانونی به بهترین نحو حمایت کند. با این حال، او هرگز نمی تواند قول دهد که نتیجه مشخصی برای موکل خود بگیرد.

وکیل شهرستان اصفهان کیست؟

زمانی می توانیم یک نفر را وکیل دیگری بدانیم که قرارداد وکالت ما بین آنها منعقد شده باشد و حدود اختیارات و تعهدات وکیل را مشخص کرده باشد؛ بنابراین وکیل نمی تواند خارج از حدود متعارف و خارج از قرارداد عمل کند در واقع حتی اگر شخص وکیل است، هیچ اختیاری خارج از محدوده قرارداد بین موکل و وکیل ندارد.

حیطه کاری وکیل شهرستان اصفهان چیست؟

وکیل شهرستان اصفهان شخصی است که اطلاعات کامل و به روزی در زمینه مسائل حقوقی و کیفری دارد، بهترین تصمیم و مشاوره را به متقاضی می دهد. مشاوران حقوقی در زمینه حقوق قراردادها، دعاوی حقوقی، تحقیق و مدیریت، مشاوره و راهنمایی های لازم را به افراد ارائه می دهند.

مشاور حقوقی شهرستان اصفهان باید در همه امور حقوقی مسلط باشد، دارای بیان و فصاحت بالا باشد، با دلسوزی و مسئولیت توصیه کند، بتواند بهترین راه حل را ارائه دهد، به عدالت و انصاف احترام بگذارد، از قدرت تصمیم گیری بالایی برخوردار باشد و ویژگی های اخلاقی مانند: قدرت تصمیم گیری، شجاعت، صداقت، متعهد، با تجربه و آگاه را دارا باشد. وکیل شهرستان اصفهان به صورت حضوری و تلفنی در خدمت مراجعین عزیز است.

شرایط بهترین وکیل مدافع در شهرستان اصفهان چیست؟

می توان گفت که وکلای اصلی قوه قضائیه بهترین و باتجربه ترین وکلا هستند که در همه امور وکالت و حقوق تجربه دارند.

وکیل درجه یک شهرستان اصفهان باید شرایط زیر را داشته باشد:

وکلایی که مراحل فوق را با موفقیت طی کرده اند به درجه وکیل پایه یک ارتقا می یابند و می توانند بدون هیچ محدودیتی مراحل قانونی را آغاز کرده و در کلیه دادگاه های حقوقی و کیفری نمایندگی کنند.

وکیل مدافع شهرستان اصفهان ممکن است به عنوان وکیل پایه یک در دادگاه خانواده در امور خانواده و طلاق، وکیل درجه یک در امور حقوقی، وکیل درجه یک در امور ثبتی، وکیل درجه یک در امور مدنی، و یک مشاور حقوقی برای وکالت کار کند.

 

موسسه حقوقی اصفهان با افتخار از وکلای مشهور و با تجربه در سراسر کشور برای کمک به شما در کلیه پرونده های خانوادگی، حقوقی و کیفری در دادگاه های سراسر کشور استفاده می کند. همچنین می توانید هر روز با وکلای مجرب موسسه ما تماس بگیرید و از مشاوره حقوقی استفاده کنید.

زمینه کاری وکیل مدافع در شهر اصفهان 

زمینه کاری وکیل مدافع در شهر اصفهان 

وکیل مدافع شهرستان اصفهان در تمامی زمینه های اعم از خانواده، کیفری، تجاری، حقوقی، ملکی و … فعالیت میکند. 

برای این که بتوانید با بهترین وکیل مدافع اصفهان در تماس باشید کافی است از طریق شماره تماس واتسپ یا از طریق آیکون چت فوری، با ما در تماس باشید.

وکیل شهرستان اصفهان کسی است که از دانش حقوقی و تئوری های علمی در جهت پیشبرد منافع موکلین و حل مشکلات آنها و در کل ارائه خدمات حقوقی استفاده میکند.

مسئولیت مدنی چیست؟

طبق تاکید وکیل مدافع در اصفهان ، زمینی که شخصی با دیگری رابطه قراردادی ندارد و قراردادی نبسته است ولی به دیگری خسارت وارد نموده است یا در هر مورد که شخصی موظف به جبران خسارت دیگری باشد ، در برابر او مسولیت مدنی داشته یا ضامن می باشد . وجدان انسانی حکم می کند که اگر کسی به دیگری ضرر بزند باید آن را جبران نماید . مگر در مواردی که ورود ضرر به دیگری به موجب قانون باشد یا ضرری که به شخص وارد شده است ناروا و نامتعارف نباشد . پس طبق تعریف وکیل شهرستان اصفهان می توان گفت رکن اول برای مسئولیت مدنی ورود خسارت نامتعارف و ناروا به دیگری می باشد. همچنین مسئولیت مدنی چه ناشی از عمد باشد چه ناشی از خطا آثار آن به وسیله قانون مشخص می شود

شرایط تحقق مسئولیت مدنی

برای محقق شدن مسئولیت مدنی عناصری باید محقق گردد که عبارت است از :
۱٫وارد شدن ضرر به خواهان .
۲٫ تقصیر داشتن شخصی که ضرر را وارد نموده است. که البته در مسئولیت هایی که مبتنی بر تقصیر می باشد نیازمند اثبات تقصیر هستیم .
۳٫ وجود رابطه سببت ، یعنی زیانی که به فردی وارد شده است به دلیل تقصیر یا فعل زیانبار خوانده خواهد بود .

ضرر

منظور از وجود ضرر در مسئولیت مدنی، ضرر عرفی می باشد. به عبارت دیگر منظور از ضرر ، صدمه مادی ، معنوی و بدنی می باشد که به فردی وارد می شود. ضرر به وسیله عرف است که قضاوت ضرر وارد شده نامتعارف می باشد یا خیر . ضرری باعث مسئولیت مدنی می باشد که مسلم و حتمی باشد نه احتمالی ، ضرر باید مستقیم بدون واسطه باشد .

ضرر باید مسلم و حتمی باشد

به گفته وکیل پایه یک در اصفهان ضرری مسلم است که در زمان حال یا گذشته وارد شده است و یا در آینده بر اساس عرف و عادت وقوع آن حتمی است. بر اساس ماده ۵ قانون مسئولیت مدنی ، اگر به دلیل آسیبی که به بدن یا سلامتی کسی وارد شده در بدن او نقصی به وجود آید یا قوه کار زیان دیده کم شود یا به کلی از بین رود یا باعث افزایش مخارج زندگی شود، شخصی که زیان را وارد نموده است مسئول جبران کلیه خسارات های وارد می باشد. افزایش یافتن مخارج زندگی یا از بین رفتن نیروی کار ، ضرر هایی هستند که مربوط به آینده می باشند و در آینده تحقق می یابند ولی در صورتی که عرف و عادت ضرر را حتمی بدانند قابل جبران خواهد بود.

ضرر باید مستقیم و بدون واسطه باشد

مستقیم بودن و بدون واسطه بدون ضرر ناشی از رابطه سببیت میان ضرر و فعل زیان بار می باشد. یعنی ضرر باید در رابطه مستقیم و بی واسطه با فعل زیان بار ایجاد شود و رابطه علت و معلولی میان ضرر و فاعل وجود داشته باشد. طبق ماده ۵۲۰ قانون آیین دادرسی مدنی برای مطالبه خسارات وارد شده شخص ضرر باید ثابت نماید که زیان وارده بدون واسطه از عدم انجام تعهد یا تاخیر آن و یا عدم تسلیم خواسته بوده است مگر نه دادگاه دعوای مطالبه خسارت را رد خواهد کرد .

لزوم بقاء ضرر

ضرر در حالتی قابل جبران می باشد که صورت مقتضی جبران نشده باشد. می توان این شرط را با اصل جبران خسارت که از اصول بنیادی بیمه می باشد را دارای رابطه مستقیم دانست .

اصل جبران خسارت

اصل جبران خسارت به معنای این است که بیمه گذار زیان دیده یا اشخاص ثالث زیان دیده حق خواهند داشت که در صورت رخ دادن خطر موضوعی که مربوط به بیمه است ، تا میزانی که زیان دیده است می تواند غرامت یا تاوان و ترمیم دریافت نماید .

شخصی بودن ضرر

شخصی بودن ضرر به این معناست که اگر کسی دعوایی اقامه می نماید و مطالبه خسارت می نماید باید خودش زیان دیده باشد و ذینفع باشد یا قائم مقام زیان دیده باشد (مانند وراث) همچنین ضرر نباید قبلاً جبران شود و باید قابل پیش بینی باشد .

تقصیر

وکیل مدافع در اصفهان اینگونه تقصیر را تعریف میکند که تقصیر به عمل نامشروعی گفته می شود که غیر قانونی می باشد و در برخی موارد به اعمال قابل سرزنش تقصیر گفته می شود. پس در صورتی که عملی قانونی بوده اما قابل سرزنش نبوده باشد به آن تقصیر گفته نمی شود . در قانون مدنی ما تقصیر به معنی افراط و تفریط می باشد . افراط به کاری گفته می شود که باید در حد معینی انجام گیرد ولی بیش تر از حد متعارف انجام می گیرد و تفریط به ترک عمل یا خودداری نمودن از انجام عملی می باشد که به موجب قانون یا قرارداد یا عرف باید انجام گیرد . لازم به ذکر است که در مسئولیت مدنی سبکی یا سنگینی تقصیر مورد اهمیت نمی باشد و همچنین عمدی بودن یا غیر عمدی بودن آن نیز قابل اهمیت نمی باشد .

مواردی که تقصیر قابل توجیه می باشد عبارت است از : حکم قانون و دستور مقام صالح قانونی ، دفاع مشروع ، اضطرار ، رضایت زیان دیده ، اجبار و اکراه و غرور .

 

بهترین وکیل شهرستان اصفهان کیست؟

حکم قانون و دستور مقام صالح قانون

وکیل شهرستان اصفهان ذکر میکند در صورتی که کسی به موجب حکمی که قانون داده است یا به خاطر دستوری که مقام قضایی صادر نموده است موجب ضرر و زیان و ورود خسارت به شخصی گردد ملزم به جبران خسارت و دارای مسئولیت مدنی نخواهد بود .

دفاع مشروع

دفاع مشروع حقی است که قانون برای اشخاص در حالت دفاع از خود در حالت حمله و ورود ضرر از جانب دیگری داده است . دفاع مشروع در حالتی پیش می آید که جز ارتکاب جرم هیچ حالت دیگری امکان پذیر نباشد که در این حالت دفاع کننده نه تعقیب و نه حتی مجازات خواهد شد و نه حتی نیاز به جبران خسارت خواهد داشت .

دریافت نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری

 اضطرار

در حالتی که فشاری از درون او را به انجام وادار می کند که فرد را مجبور می نماید به دیگری ضرر بزند .

رضایت زیان دیده

مسئولیت مدنی و جبران خسارات به گونه است که در حالتی که شاکی یا خوانده از حق خود گذشت نماید دیگر نیاز به جبران خسارت نخواهد.

اجبار و اکراه و غرر

اجبار عبارت است از اینکه شخصی دیگری را وادار کند بدون اراده و اختیار عملی را انجام دهد یا ترک عملی بنماید . شخص مجبور فاقد قصد و رضا بوده و در صورتی که در حالت اجبار به دیگری ضرری برساند فاقد مسئولیت مدنی می باشد . همچنین شخصی که در حالت اکراه وادار به انجام فعلی می گردد یا در حالت غرور در هر حالت فاقد مسئولیت مدنی می باشد .

رابطه سببیت

زمانی که بین ضرر و خسارتی که به وجود آمده است و فعل زیان باری که از طرف شخص سر زده است رابطه سببیت وجود داشته باشد . برای اینکه بتوان به راحتی وجود رابطه سببیت را مشخص نمود کار دشواری می باشد زیرا عوامل مختلفی ممکن است در وارد شدن خسارت تاثیر داشته باشد و سبب های مختلفی ممکن است باعث وارد شدن خسارت باشد که در چنین شرایطی راه حل های مختلفی برای اینکه خسارت زیان دیده جبران گردد وجود خواهد داشت .

اگر شخصی که خوانده دعوای جبران خسارت است بتواند عواملی مانند سیل ، زلزله ، باد و …. را اثبات نماید و اثبات نماید چنین عواملی باعث ورود خسارت شده است از مسئولیت مبرا خواهد شد . البته در شرایطی که مسئولیت محض می باشد وجود چنین عواملی نیز خوانده را از مسئولیت مبرا نمی کند .

راه های جبران خسارت

راه هایی که برای جبران خسارت وجود دارد یکی این است که وضع زیان دیده به حالت قبل از اینکه ضرر وارد شود برگردد که به آن جبران عینی ( اعداده وضع سابق ) گفته می شود . که این روش بر روش های دیگر ترجیح دارد زیرا ضرر کاملاً از بین می رود و شخص به حالت اولیه برخواهد گشت .
یکی دیگر از راه های جبران خسارت از زبان وکیل مدافع در اصفهان دادن معادل ضرر می باشد که این راه وقتی کاربرد داردکه اعاده نمودن وضع به حالت قبل از وارد شدن زیان ممکن نباشد . به این روش جبران خسارت یا دادن معادل غیر نقدی یا جبران نقدی ضرر می باشد . برای جبران شدن خسارت های بدنی و معنوی در بیشتر موارد از روش جبران نقدی استفاده می گردد .

هدف از مسئولیت مدنی

هدف از مسئولیت مدنی این است که ضرر و زیان به طور کامل جبران گردد و تا حد ممکن تلاش شود که زیان دیده در وضعیت قبل از ورود خسارت قرار بگیرد که در اولین راه حل جبران خسارت عینی است و در دومین راه حل دادن مثل در صورتی است امکان داشته باشد و در مرحله ی آخر پرداخت وجه نقدی به زیان دیده می باشد .

بهترین وکیل مدافع در اصفهان

افراد به دلیل پیچیدگی مسائل حقوقی تصمیم به انتخاب وکیل می نمایند . انتخاب بهترین وکیل مدافع در اصفهان مهم ترین گام برای شروع یک پرونده می باشد . در صورت نیاز به مشاوره ، وکیل شهرستان اصفهان آماده پاسخ گویی به شما عزیزان در تمام زمینه های حقوقی ، کیفری ، بیمه ، تجارت ، تعزیرات و… می باشد . در صورت نیاز به هر گونه مشاوره از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام نمایید .

مطالب مرتبط

خدمات مشاوره حضوری و غیرحضوری

مشاوره حضوری وکیل اصفهان

شایان ذکر است برای انجام مشاوره حضوری امکان حضور موکلین در دفتر وکالت در روزهای شنبه، یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 16:30 لغایت 20:30 مهیا است که جهت هماهنگی نوبت مشاوره حضوری با وکیل معروف اصفهان از یکی از راه های زیر می توانید اقدام نمایید :

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره حضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره حضوری.

مشاوره غیرحضوری وکیل اصفهان

جهت انجام مشاوره غیرحضوری امکان تماس تلفنی با وکیل در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت 13:00 لغایت 16:00 فراهم شده است که هماهنگی نوبت مشاوره غیرحضوری از راه های زیر امکان پذیر می باشد:

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره غیرحضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره غیرحضوری.

مشاوره فوری وکیل اصفهان

ضمن اینکه احتمالا مواردی نیز برای متقاضیان حادث می گردد که نیاز به مشاوره فوری دارند که ساعت و روز آن با زمان بندی حضوری و غیرحضوری منطبق نمی باشد که در این موارد نیز امکان هماهنگی برای انجام مشاوره فوری از طریق تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ مهیا است. بدیهی است در اولین فرصت ممکن هماهنگی لازم برای مشاوره حقوقی شما صورت می پذیرد .