• پنج شنبه , ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • 09133028746
وکیل تنظیم قرارداد در اصفهان

بهترین وکیل قراردادها در اصفهان

وکیل قراردادها در اصفهان (وکیل تنظیم و فسخ قرارداد) وکیلی است که در دعاوی حقوقی و کیفری ناشی از قراردادها تخصص دارد. یکی از مهم ترین دغدغه های جامعه در روابط خصوصی افراد، فقدان قراردادهای خصوصی و عدم آگاهی در زمینه حقوق شرکت ها است، زیرا این خلا خسارات مادی و معنوی فراوان برای طرفین قرارداد و اتلاف وقت هنگفتی را به دنبال دارد. اما می توان از همان ابتدا با گام های صحیح با تنظیم قراردادها زیر نظر کارشناسان خبره، مشاوران حقوقی و بهترین وکیل تنظیم قرارداد اصفهان در این زمینه از پیامدهای منفی آن جلوگیری کرد، تا شرکت ها بر روی دیدگاه ها و اهداف حرفه ای خود تمرکز کنند.

برخی از قراردادها از نظر مالی سنگین هستند و می توانند تمام دارایی افراد را در بر بگیرند. توجه به همین چند نکته ساده کافی است تا فردی که می خواهد قراردادی را منعقد کند، با وکیل قراردادی تماس گرفته و کار را به او بسپارد. موسسه حقوقی اصفهان با بررسی جهات پنهان و مغفول قراردادها و تنظیم قراردادها بر اساس قوانین مربوطه، آرامش و امنیت را برای طرفین فراهم می کند.

مشاوره حقوقی با بهترین وکیل تنظیم قراردادها در اصفهان

نحوه تنظیم قرارداد و شرایط صحت آن دارای پیچیدگی های زیادی است. به صورتی که اگر افراد بدون آگاهی اقدام به انعقاد عقد یا قراردادی کنند در صورت عدم آگاهی کافی، ممکن است مشکلاتی از قبیل عدم اعتبار قرارداد، کلاهبرداری و اسقاط حق روبرو شوند. لذا حضور وکیل قرارداد اصفهان امری ضروری می باشد. بهتر است در چنین مواردی از وکلای متخصص در زمینه عقد قرارداد های مختلف کمک گرفته شود تا قرارداد مربوطه اعتبار کافی داشته باشد و هر یک از طرفین با اطمینان خاطر قرارداد را امضا کنند. وکیل قراردادها در اصفهان بهترین وکیل خبره در اصفهان در زمینه انواع عقود و قرارداد هاست.

📞 شماره تماس: ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ 📞

قصد طرفین و رضای آنها در قرارداد

طبق گفته وکیل تنظیم قرارداد در اصفهان: عقد در صورتی محقق می شود که طرفین قصد انشا (انشا در برابر اخبار است) داشته باشند. و همراه با چیزی باشد که دلالت بر وجود قصد کند. یعنی قصد درونی کافی نیست، این قصد درونی در صورتی عقد را به وجود می آورد که همراه با چیزی باشد که دلالت بر وجودش کند. در صورتی که قصد انشاء در قرارداد یا عقد وجود نداشته باشد، باطل است. همچنین در هر عقد و قراردادی باید رضایت وجود داشته باشد. و طرفین تمایل به انجام معامله داشته باشند و با زور، تهدید و فشار نباشد. در صورتی که رضایت وجود نداشته باشد، عقد غیر نافذ است. بدین معنی که نه باطل است، نه صحیح و برای صحت باید رضایت طرف معامله حاصل شود.

وکیل قراردادها در اصفهان

بهترین وکیل قرارداد اصفهان

اهلیت طرفین در تنظیم قرارداد با کمک وکیل قراردادها در اصفهان

طرفین عقد و قرارداد باید اهلیت داشته باشند. اهلیت به معنی شایستگی است که انسان برای دارا شدن حق و اعمال آن پیدا می کند. طرفین وقتی دارای اهلیت محسوب می شوند که بالغ و عاقل و رشید باشند. (سن رشد در ایران برای هر انجام معاملات و تصرف ۱۸ سالگی است.) معامله با کسانی که بالغ و عاقل و رشید نیستند، باطل است.

موضوع معین مورد معامله

موضوع مورد معامله باید یا مال باشد، یا عملی که هر کدام از طرفین تعهد تسلیم یا ایفای آن را می کنند. مورد معامله نباید مجهول باشد، مگر در مواردی که قانون مشخص کرده باشد. مورد معامله در صورتی معلوم است که مقدار و جنس و وصف آن معین باشد. در صورتی که مورد معامله مالی باشد، باید حتما مالیت داشته باشد و دارای منفعت عقلایی مشروع باشد.

مشروعیت جهت معامله

در معاملات و قراردادها لازم نیست که جهت معامله حتما تصرح شود. ولی اگر جهت معامله تصریح شود، باید مشروع باشد. در صورتی که جهت معامله مشروع نباشد، معامله باطل است. انگیزه نامشروع، در صورتی عقد یا قرارداد را باطل می کند که مشترک بین دو طرف باشد یا هر دو طرف از آن آگاه باشند.

اقسام عقود و قراردادها

وکیل قراردادها در اصفهان اضافه میکند که عقود و قراردادها به اقسام زیر تقسیم می شوند: لازم، خیاری، منجز و معلق.

بهترین وکیل تنظیم قرارداد در اصفهان

وکیل تنظیم قرارداد اصفهان

آثار عقود و قراردادها در تنظیم قرارداد با وکیل اصفهان

اثر عقد بین متعاملین

عقود و قراردادهایی که طبق قانون منعقد می شود، بین طرفین و قائم مقام (خاص: مثل خریدار منزلی و عام: مثل وارث) آن ها لازم الاتباع است، مگر اینکه به رضایت طرفین اقاله شود یا به علت قانونی فسخ شود. (اصل نسبی بودن قراردادها) طرفین مکلفند قرارداد را اجرا و به شرایط آن عمل کنند. همچنین طرفین قرارداد نه تنها باید به تمام چیزی که در قرارداد آمده است عمل کنند، بلکه باید به تمام نتایجی هم که به موجب عرف یا قانون از قرارداد حاصل می شود هم عمل نمایند.

اثر عقد نسبت به شخص ثالث

همان طور که در قسمت قبل گفتیم، تنظیم قرارداد بین طرفین و قائم مقام آن ها با کمک وکیل قراردادها در اصفهان دارای اثر است، که به آن اصل نسبی بودن قرارداد می گوییم. این اصل یکسری استثنائات دارد که می توان به تعهد به نفع شخص ثالث قرارداد جمعی و معامله فضولی اشاره کرد.

تعهد به نفع شخص ثالث

هیچ کس نمی تواند به ضرر شخص ثالثی تعهد نماید، ولی قانونگذار تعهد به نفع شخص ثالث را پذیرفته است. طبق ماده ۱۹۶ قانون مدنی، ممکن است طرفین ضمن معامله خود، تعهدی هم به نفع شخص ثالث انجام دهند. مثل اینکه در ضمن قرارداد فروش منزل، خریدار متعهد شود مبلغی را به شخص دیگری برای یک موسسه خیریه بدهد.

تنظیم قرارداد جمعی با مشاوره بهترین وکیل امور قراردادها در اصفهان

قرارداد جمعی، قراردادی است که به وسیله گروهی از اشخاص منعقد می شود و اثر آن دامنگیر افراد دیگری که در انعقاد قرارداد رضایتی نداشته اند هم می شود. شناسایی این نوع قرارداد ها به وسیله قانونگذار است و فقط قانونگذار می تواند آن را در مورد اشخاص ثالث موثر بشناسد. به طور مثال: قرارداد ارفاقی که اکثریت طلبکاران شخص ورشکسته منعقد می کنند و طبق آن به شخص ورشکسته مهلت می دهند که طبق شرایطی دیون خود را پرداخت نماید. وکیل تنظیم قراردادها در اصفهان میگوید: در این نوع قرارداد اکثریت آن را منعقد کرده اند، ولی دامن گیر اقلیت هم هست و اقلیت هم باید به آن احترام بگذارند.

معامله فضولی

هرگاه کسی نسبت به مال غیر بدون نمایندگی از طرف وی معامله ای انجام دهد، این معامله را فضولی گویند. معامله فضولی در صورتی که صاحب مال رضایت بدهد، صحیح است و در این صورت است که آثار معامله بر صاحب مال بار می شود.

بهترین وکیل تنظیم قرارداد اصفهان

بهترین وکیل تنظیم قراردادها در اصفهان

عدم اجرای تعهد و آثار آن

اغلب متعهد در قرارداد به میل و اختیار خود تعهد را اجرا می کند، که وفای به عهد کرده است. ولی اگر متعهد به میل و اراده خود تعهد را اجرا نکند، متعهد می تواند اجرای اجباری تعهد را از مقامات صالحه بخواهد. اجبار متعهد بر حسب اینکه که موضوع تعهد مال یا انجام کار یا خودداری از انجام کار باشد، به شیوه های مختلف انجام می شود.

همچنین بخوانید: مشهورترین وکیل در اصفهان کیست

وکیل امور قراردادها در اصفهان

بهترین وکیل قراردادها در اصفهان با کادر مجرب و خبره خود، آماده کمک رسانی و مشاوره و پذیرش وکالت در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری، گمرک و همچنین انجام تخصصی امور قرارداد ها و شرکت ها می باشد. جهت دریافت نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری تلفنی می توانید با کارشناسان ما در مجموعه وکیل اصفهان، از طریق شماره های مندرج در صفحه در ارتباط باشید. کارشناسان و وکلای این مجموعه با سال ها سابقه درخشان در حوزه وکالت پرونده های امور قرارداد در اصفهان و سایر شهرهای کوچک و بزرگ کشور، می توانند به شما در حل پرونده های حقوقی کمک کنند.

خدمات مشاوره حضوری و غیرحضوری

مشاوره حضوری وکیل اصفهان

شایان ذکر است برای انجام مشاوره حضوری امکان حضور موکلین در دفتر وکالت در روزهای شنبه، یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 16:30 لغایت 20:30 مهیا است که جهت هماهنگی نوبت مشاوره حضوری با وکیل معروف اصفهان از یکی از راه های زیر می توانید اقدام نمایید :

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره حضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره حضوری.

مشاوره غیرحضوری وکیل اصفهان

جهت انجام مشاوره غیرحضوری امکان تماس تلفنی با وکیل در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت 13:00 لغایت 16:00 فراهم شده است که هماهنگی نوبت مشاوره غیرحضوری از راه های زیر امکان پذیر می باشد:

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره غیرحضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره غیرحضوری.

مشاوره فوری وکیل اصفهان

ضمن اینکه احتمالا مواردی نیز برای متقاضیان حادث می گردد که نیاز به مشاوره فوری دارند که ساعت و روز آن با زمان بندی حضوری و غیرحضوری منطبق نمی باشد که در این موارد نیز امکان هماهنگی برای انجام مشاوره فوری از طریق تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ مهیا است. بدیهی است در اولین فرصت ممکن هماهنگی لازم برای مشاوره حقوقی شما صورت می پذیرد .